2008

Året 2008 har varit både bra och dåligt år, det går upp och ner men det går.



Jag tycker själv att jag utvecklats till en lugnare person under det här året, kanske för att många runt om mig stökar runt, vilket gör att jag kasnke måste tagga ner och reda ut saker och ting.

Jäger, mitt stora allt och stöd, utan dig så faller världen, även om våra tävlingsframgånger går trögt, så får du mig att bli ännu mer tjurig och viljestark, det ska bara gå oavsett om det är omöjligt.


Cattiz Stattin och Anna Brandell, utan er så skulle 2008 bara varit hälften så bra, Anna, du gav bort ditt liv, Acke till mig, bara det, det är blande finaste någon gett mig, även om han är mongodampcpbajskorv så älskar jag han ändå, tack! Cattiz, om fler människor var som du ! En människa med sådant driv gör en glad även om det kör fast ibland, jag tycker du är så himla bra på vissa saker, du får saker att hända, och det sitter jävlar inte fast någonstans! Tack för all hjälp jag fått, lån av Pärlan med mera, partyaftnar i din lägenhet med mera, tack, ni är bäst! <3

Acrobat, eh jaaa vad ska man säga efter att fått laga hagen ett x antal gånger, han har käkat på Jägers 3 vintertäcken ätit upp Jägers nosludd med mera, tur för dig att du är söt, det är det du lever på <3

Östersund , hoooooly shiit, alla gör sina misstag, men tack för en sån jävla skön helg! "Man må säga vad man vill om syndigt leverne, men det är almänbildanade! "

Rättvik & Stina Gustafsson, bästa veckan någonsin, så satans grymt alltihopa, bilarna folket solen, stämningen.
Synd att vi gled ifrån varandra. <'3

Mohammed Shahror, en vän som betytt mycket till och från under 2008, en människa jag har minnen för livet med. Tack för hjälpen med mopeden osv, det betydde mycket för mig.


Emelie Forsberg, som jag sa häromdagen, Varje dag är ett sökande efter pusselbitar som gör livet perfekt, men varje dag inser man att det alltid fattas bitar, ibland tar någons ens bitar, ibland får man extra. Livet är ett sökande efter svar. Ibland måste man fallar rejält för att inse vad man gör fel. Men varje gång så lär man sig något nytt. Man hittar nya stigar och vägar i livet. Stigar som kan leda en dit man vill. Kom ihåg Emelie., Du är en oerhört fin människa, en sån där som gör livet till en fest. Du är min bästa vän, den jag skulle döda för. Kom ihåg du är en stor pusselbit i mitt hjärta .

Skola, Jag säger bara FY SATAN! Men jag är en Baggis, så är det !






En vän är en människa i vars sällskap man törs var sig själv.


Det är ni som får mig att välja de vägar som känns rätt för mig, ni betyder mest.


Allt man vill, det kan man, och kan man inte, då får man ta i lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0