Zombie

Showen gick väl bra, fick en hel del extra att göra som jag inte ens prvat för eller knappt sett manuset på men men de gick väl bra, maskerad hoppning var hemsk för vi hade adrig tränat på själva spexet med kläder och allt, för Rebecka fick en spark i huvudet, vilket gjorde att ambulansen fick komma och de blev en massa strul.

Ska kliva av från Usek sluta rida på öor, för nu går det tungt igår var jag som en zombie, jag har knappt tid för mig själv längre, och när jag är med dom jag tycker om så äre bara en massa klagomål från andra jämt. Jag går fan in i9 väggen snart.



Tack Cattiz för den lilla stunden i frdags, men tråkigt med de som hände sen :/ 

Nu ska jag bara planera alla julklapps inköp, Annas födelsedags present och allt annat roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0