2 år.




Blanda frá YstaBaeli, minnen sitter kvar, varje minut varje sekund, varje ögonlick vi haft, du fick mig att vilja leva , vilja kämpa, ända tills den där november eftermiddagen , minnet är kristall klart, jag minns varje ords som sas, varje ljud, dunsen och det sista andetaget. Jag glömmer dig aldrig och du finns alltid för mig, ibland tror jag till och med att du finns här som en skyddängel som vakar över mina hjärtan, utan dig hade jag aldrig blivit den jag är.



Jag älskar dig och 19/11 klockan 17.11 kommer alltid var mitt livs värsta stunder, klockslaget när du drog ditt sista andetag, när den sista viljan rann ur mig, Jag älskade dig och gör det än idag.



Blanda frá YstaBaeli
1983-2006

För evigt och alltid är du i hjärtat min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0