<3:)

Den dag du står på min gård, beredd att be mig om ursäkt för allt du gjort. Den dagen, då ska jag släpaa det här, den dagen kommer du få veta, allt.

Och jag är inte den enda som är beredd..



Till något helt annat, till en helt annan person,varför i helaaaa friden gör du så här, när du i själva verket blir utnyttjad?

Sätt ner foten och stoppa medan du kan, snart sitter du där, ensam som en gammal pensionär, nä, fundera på vad du vill!

tack Cattiz för tobleronen :D:D:D:D:D

ser lite ljus nu, det kanske löser sig,det finns nån mer,





när dra vi fotosessionen då?
taggad nu, har ju värsta feta kollektionerna !


jtodjejvmmdfimv! ;)

Kommentarer
Postat av: cattiz

Du är en människa man ska vara rädd om, du ger en så mycket så man nästan blir rädd för att man inte kan gottgöra dej tillräckligt! Finns mycket vettigt inom dej! Kämpa på, ett ljus är alltid ett gott tecken!

2008-11-12 @ 22:44:27
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: mimmmiiii

snart kör vi en fotosession! :D snaaart! nästa helg?

2008-11-13 @ 20:57:17
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0