Det gungar och jag är sjösjuk.






I morgon börjar jag på Park, jag är inte säker, men inom mig vet jag, jag byter förmodligen. Jag är rädd, jag är så vansinnigt rädd för att byta, jag vet vad jag har, men inte vad jag får, och jag är rädd att förlora dem jag älskar mest, dem som får mig och mitt liv att hålla ihop, Emelie Forsberg, Anna Brandell, Cattiz Stattin,och Maria Söderström, jag vill inte byta för det är dom här människorna som jag älskar och bryr mig om. Vad händer nu? Deras liv fortsätter i dess gamla takt, men mitt, det är ett kaos,  jag sätter min takt i gungning, jag hoppas att ni vet att det är er, jag alltid vill ha på helger, kvällar, ja all ledig tid, det är ni som är mina bästa vänner. Tårarna bara rinner och rinner, jag känner mig som en jävla svikare, förlåt. Det är er jag vill känna glädje och sorg med, det är er jag vill supaskallen av mig med och prata skit, det är er jag vill prata problem och dess lösningar med, i själ och hjärta kommer ni alltid vara med mig, Alltid.
Emelie, det var dig jag ville stå med på studenten, Förlåt! Jag älskar er och gör vad jag kan för att visa det, även om jag är en svikare och dålig kompis ibland. Om jag kunde så skulle jag stanna tiden och se till att jag bara fick vara med er. Ni är ljusen i mitt liv .

Jag älskar er och vill aldrig släppa er, aldrig, aldrig, ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: mimmmiiii

Lilla vännen, finns ju alltid kvar ändå! Det är bara att komma, min och jontes dörr kommer alltid att vara öppen för dig! Och jag lyssnar alltid, och tack för all hjälp. Följ bara hjärtat i valet av skola så ska du se att allt ordnar sig !

2008-11-16 @ 21:26:29
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

hoppas det blir bra där med :)

2008-11-17 @ 17:44:07
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
Postat av: Bea

Johanna, du ska bara byta skola inte flytta till ett annat land:) du kommer ju kunna träffa alla dina vänner ändå! Ta ett djupt andetag och känn efter vad som känns bäst då det gäller dina studier och fokusera på det under dagarna.På fritiden kompisar! Känns park skit så kan du ju gå tillbaka till Baggium. Känns det bra? Ja då är de ju bara att köra fullt ut! Dina kompisar kommer du ha kvar ändå, och du kommer möta fler underbara människor om du stannar på park med:)

2008-11-17 @ 21:42:08
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bea, det är inte bara min vilja som styr, den är ci två om, och för mig så känns det bara skit, för jag vill INTE!

2008-11-17 @ 21:56:48
URL: http://johannann.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men Johanna! Varför ska du byta skola om det bara känns skit?! Ring mig!

2008-11-18 @ 09:42:23
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0