eftertanke,

Jag tänker inte ångra, jag tänker inte vara arg, just nu är jag bara oändligt besviken, ibland undar jag om du ens vet att vi människor runt omkring dig faktist har känslor, som du beter dig och säger så tror jag inte det. Allt bara handlar om dig och din tid, tänker du någonsin på mig? Minns du hur vi pratade, vi pratade faktist om mig för en gång skull, att jag inte skulle orka resa mig en gång till, minns du? Det var det här du lovade att det inte skulle hända, du svek, jag står här åter igen ensam, luften i mina lungor blir bara mindre för var dag, men jag tänker kämpa, du ska inte knäcka mig. 

När skalet utanpå spricker tittar den verkliga jag fram, nu finns inget jag kvar, allt är bara skal, du gör mig tom, jag hoppas du en dag ser mig, ser vad jag är och vem jag är,  just nu, ser du bara dig och dina känslor. Jag hoppas du läser det här och ägnar ett par minuter till eftertanke, inser du vad du gör, inser du att om du knäcker mig nu så är det sista gången.

Alla människor är värda en andra chans, och så även jag, det här är slut nu, och jag hoppas det finns någon,någon som orkar hålla mig uppe när jag själv inte gör det.


 I am a dreamer and when I wake
You can't break my spirit , it's my dreams you take
And as you move on, remember me
Remember us and all we used to be

I've seen you cry, I've seen you smile


Goodbye my lover, goodbye my friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0