Ta mig härifrån

Även om jag är glad, så vill jag bara gråta, det är skönt att vara bara jag, men ändå så jävla ensamt, jag vill inte att de ska var så tyst, så jävla tyst, jag vill byta skola , men ändå inte, jag vill inte skiljas från emelie, inte från cattiz, inte från anna, inte från någon, jag vill att allt ska vara bra, NU!
 
Jag vet fan inte vad som är rätt och vad som är fel, just nu känns jag bara fel, vad fan gör jag,och vad vill jag?


Jag vill få en chans att glömma, allt, just nu vill jag bara lägga mig ner och inte kliva upp förens allt är bra, frågan är om det någonsin blir bra? Jag vill vara glad, för innerst inne är jag lättad att det blev så här, men vad händer nu, jag vill inte att allt ska vara så osäkert , jag vill ha något stabilt att luta mig i mot och känna att det är lungt,

det går bra men är tungt, hur fan ska jag förklara?


När kan jag släppa all skit? allt med Blanda allt med skolan , med allt,


När ska det börja gå bra ?


19/11 Dagen när det gått 2 år närmar sig,  jag vill inte,



Kan någon bara ta mig härifrån,

Kommentarer
Postat av: cattiz

Vad är det som gör det tyst?

2008-11-13 @ 23:47:53
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0