Jag fixar inte,

Jag fixar inte det här, jag vill dra, försvinna, vad fan händer?

Något är fel, vad har jag gjort kan du bara inte förklara, jag förstår, jag kan ta det, jag kan inse att jag förlorat, men jag vill ha anledning till det, det känns bara så jävla skit att inte få veta, att bara ska vänta, förstår du inte ? Förstår ingen, hjälp mig nu, förklara för mig , för jag fixar inte det här längre, jag orkar inte, jag har ingen kontroll över vad som händer, jag står bara som ett fån och ser på , medan hela min värld, den jag byggt upp gång på gång, håller på att raseras igen, och jag orkar inte det igen, jag orkar inte bygga upp en ny värld, spillrorna av den gammla är för trasiga,



Jag minns att jag sa, alla människor är värda en andra chans.

Alla,alla utom jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0