M

Tack för allt, i med och motgång har du funnits i min närhet, stöttat och funnits där, inte alltid men ofta.

Men som allt ser ut nu är det över, föralltid, jag orkar inte vara din vän när alla andra vänt dig ryggen, för det är så det är.

Jag trodde du växt upp och var den du sa dig vara, men för varje dag så sjunker du bara lägre och lägre i mina ögon för allt du gör är bara värre och värre.

Jag minns att du senast i augusti sa att du skulle kunna offra allt för mig,
allt du gjorde vara att ljuga mig rakt upp i ansiktet.

Hej då min vän, tack för allt.

Du får göra som du vill men aldrig föråda den, som bryr sig.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Berätta? <3

2009-12-19 @ 18:04:10
Postat av: CattizStattin

Ett visst folk vet vad det är ens öron vill höra, om det så bara är tomma ord så nöjjer man sig just för stunden. Sånt här folk gör om saker om och om igen. Hitta någon som vill och törs vara med dig för den du är utan att vara rädd för vad alla andra tycker.

Hör av dig babe!

Lovee you<3

2010-01-02 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0