Älskade vän <3

Jag vill ha han tillbaka, nu.
Acrobat min älskade lilla vän, på den korta tid vi fick tillsammans traskade du rakt in i mitt hjärta, och tanken på ett liv utan dig är hemskt.

Ett liv utan dig, jag vill inte tänka tanken.
Att förlora dig min vän är som att kapa ena handen

Anna, jag tänker på åren ni fick och allt ni hade, det är inte bara jag som förlorat mitt hjärta, jag hoppas att vi kan hjälpas åt och att du står vid min sida den dagen vi lämnar han till himlen föralltid .




Acke, Jag kommer aldrig glömma dig, tack för den tid jag fick.
Du är föralltid min stjärna.


Kommentarer
Postat av: Anna!

Johanna, vi ska klara det här tillsamans! för Ackes skull.

Sen vill jag säga Tack, Tack för att du gav han det bästa året i hans liv! Det är något jag aldrig kunnat ge honom. Han var mitt liv, han blev ditt. Han ÄR en del av bådas liv!

Vi klarar det här!

2009-02-17 @ 21:28:43
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0