My insperation an my shining star <3




Vila i Frid
Älskade Acrobat

15 Juni 2000 - 16 Februari 2009


Idag har ännu en ängel lämnat mig,

Det finns känslor som aldrig tar slut

Det finns bilder som aldrig suddas ut

En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dig.


Jag älskar dig , evigt och alltid , trots motvindar och strul, du är mitt hjärta och jag hoppas du mår bra, jag hoppas det gick fort, att du aldrig led, men det var inte så här det skulle sluta, men jag hoppas blanda fanns där, och tog emot dig, att du inte har ont eller är ledsen.

Acrobat, mitt hjärta , min stjärna, du och Jäger delade på mitt hjärta och ena halvan kommer alltid att vara din, jag är ledsen att vi aldrig fick visa världen vad vi gick för, att jag aldrig fick visa dig de vackraste platserna på jorden.Men i mitt hjärta finns du alltid kvar och jag hoppas du finns med mig, som en skyddängel, att du vakar över Jäger och skyddar oss mot allt ont som finns i världen.

Jag älskar dig, nu och för alltid.

Tack mitt hjärta för alla stunder du gett mig.

Känslan av att det var Acke som låg i vaken går inte att beskriva, och det vill jag inte heller, för den är vidrig at sitta och banka på isen och inte förstår, viljan till att leva tog slut.

På den korta tid vi fick tillsammans han du bli mitt hjärtas ena halva, Jäger är den andra.
Och du kommer alltid att vara mitt hjärta.

Vila i frid, älskade lilla Lurvas<3



Och snälla, tycker du att du vinner på att säga som du gör? Nog för att du inte tycker om mig, men du går för långt.




Kommentarer
Postat av: cilla.

finaste johanna, du får kämpa, han kommer alltid att vaka över dig, han kommer alltid att finnas där uppe & se över dig. känslan av att tappa ett djur är obeskrivligt, för dom som inte varit med om det själv.



jag finns här vännen <3

2009-02-17 @ 09:44:43
URL: http://csjostrom.blogg.se/
Postat av: cattiz

Kämpa på vännen! Finns för dig!

Vila i Frid Acke

2009-02-17 @ 11:01:35
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Josefin

De är så hemskt.. JAg stjäl den här fina bilden på Acke!



Tänker på dig! BAMSEKRAM!

2009-02-17 @ 15:55:48
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Wilma

Fin text<3333

2009-02-27 @ 07:37:19
URL: http://weee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0