So long sucker.

Tror du jag saknar dig? Nej, inte alls, jag vill inte ha folk som vill förstöra för andra, som vill få andra att kännas små och värdelösa, du kan ta dig någonstans och dö, du gör det här bara till ett sätt för dig att få mig att må dåligt. Men sorgligt nog (för dig) blir jag bara arg och less på hur patetisk du är. Jag trodde verkligen inte att du kunde sjunka så här långt ner. Klaga på mig, kommentera elaka saker om mig IRL på din blogg och bdb, men vet du, de funkar inte.

Jag behöver verkligen inte dig, och tack gode gud att jag slipper dig i framtiden. För människor som tar energi och tid från mig behöver jag inte, jag vill ha dem som ger mig energi. Det funkar inte att smöra, folk inser bara hur störd du är. Du är en fis i rymden, hajar du? Vad du säger och katten skiter, är samma sak.

Fingret upp till dig slyna.  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0