Teater

Idag är en sådan där dagen efter bakis dag, jag skulle tävla men vaknade av att pappa skriker att allt är in snöat, så de var bara att stryka :( men i alla fall , så ringer morfar och i panik och ber mamma följa med på teater, han skulle bjuda bara han slapp gå själv, men mamma tvär vägrade å la på, sen hör jag mig själv säga något i typ trans, jag kan följa med, och självklart nappar dom på förslaget..

När jag i min dumma enfald insett vad jag just sagt, så var det ju bara att le se glad ut och följa med, tro det eller ej, men det var roligt, jag anade faktist inte att gammlingar går på halvperversa teater föreställningar med manliga strippor, nej ge mig pension. NU!


Gala  igår, en del var väl bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0