halleluhja moment

gårdagen var öm, eh jaaa, asså väldig intressant, jag lärde mig mkt :P å andra sidan inser jag att jag behöver två lugna helger , och då menar jag verkligen lugna helger, har ju fått nå roliga tabletter som heter alpoxen som ska hjälpa mitt knä lite, enligt mig bullshit men..

verkar vara bra tabletter, här är några biverkningar :)

Dåsighet, huvudvärk, yrsel, törst, svettningar, öronsusningar, matsmältningsrubbningar med aptitlöshet och sura uppstötningar, halsbränna, magsmärtor, inflammation i munnen, förstoppning, illamående, kräkningar, diarré, väderspänning, utslag eller ytliga hudsår, svullnad i kroppen på grund av vätskeansamling (ödem), hjärtklappning, synstörningar.

Håravfall, feber, astma, andnöd, koncentrationssvårigheter, insomningssvårigheter, tarmblödning, magsår, inflammation och sår i munnen, nässelutslag, ljusöverkänslighet som ger inflammation i huden, leverpåverkan, njurpåverkan, hörselnedsättning.

 Allergiska överkänslighetsreaktioner (från hud, slemhinnor och andningsvägar), kramper, muskelsvaghet, muskelsmärta, blodig urin, inflammation i blodkärlens väggar, hjärtsvikt, förhöjt blodtryck, vätskeansamling i lungorna, psykiska förändringar såsom depression, mardrömmar och lätt oro, inflammation i tjocktarmen, bristning i mag/tarmvägg, förvärrad inflammation i tjocktarmen, förvärrad Crohns sjukdom, inflammation i magsäcken, inflammation i matstrupen, inflammation i bukspottkörteln, blodkräkningar, leverinflammation (hepatit), svullnad av hud och slemhinnor (angioödem), överhudsavlossning, hudutslag, hud- och slemhinneinflammationer, hjärnhinneinflammation, lunginflammation, förhöjda värden kalium i blodet.

Läkemedel som Alpoxen kan medföra en liten ökad risk för hjärtinfarkt eller stroke.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Nu är det du som sätter dig och gör om min blogg ! Din är ju skitsnygg!

2009-01-13 @ 08:51:28
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: emma

haha, hur fan kan man sälja sånna där? dom skadar ju mer än hjälper verkar det som :o

2009-01-13 @ 11:39:16
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: emma

sv; jomen eller hur, haha

2009-01-13 @ 21:13:22
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, du kan inte få minnesförluster iaf :D

2009-01-14 @ 18:32:17
URL: http://veronicaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0