Slalom

Idag var jag i bjästabacken, det var väldigt roligt, jag insåg vid första åket att svisch å fan, där åkte Ingemar Stenmark förbi, svich Anja Pärson, Jens Byggmark, ja hela slalom eliten, sen kom en gubbe i blå täckbyxor , tjajt knallblå läderjacka med en rattmuff på huvudet och åkte förbi mig, han var nog si sådär 75, MINST! Sen insåg jag att skideliten bestod av ett gäng 5-åringar... Då kände jag mig jätteduktig :)



Sa jag förresten att jag ramlade i liften, och kom inte upp, utan låg som en strandad säl och skrattade? Om ni såg en sån, då var det jag.



Jag är bra på slalom, jag måste bara finputsa tekniken lite.
Och farten.
Och liftåkningen.
Och inbromsningen.
Och sen måste jag lämna barnbacken.


Men jag hade iallfal roligt :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vem har fixat din blogg?

2009-01-03 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0