Acke<3



1 månad, ibland känns det som det aldrig hänt, att jag bara kan gå ut och han står där, ibland som det gått flera år, och ibland som det var igår, jag känner fortfarande känslan av att sitta på vaken och banka på isen, att ha känslan av att han är där, att inte kunna göra något, att höra mormor ringa och säga att dom sa att en häst var lös i klingre på radion, hur jag tog skotern och tårana frös på kinderna, att pappa ringde och sa att det var över, att jag körde åt helvette och bara skrek, jag minns varje sekund, varje ögonblick, och det kommer aldrig att suddas ut.


1 månad idag, tiden vi fick var kort, men med dig och Jäger den bästa i mitt liv, tack, hos mig finns du alltid kvar.

Acrobat
15 Juni 2000
16 Februari 2009


Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0