Anna

Anna är duktig, hon motionerar på en motionscykel, då ringer jag och stör,
Hej, göru?
Cyklar!
CYKLAR!!?
Jaaa.
Har du druckit?
näää
Knarkat?
näää
Vad har hänt?
Då svarar den arma människan somjag beundrar,
 jag motionerar,
och där står jag och käkar kindermaxi,
jag ska bli en bättre människa,
jag ska också börja träna nått,
anna är duktig, anna har en snygg jacka som jag är fett avis på!
Jag har snart ett brutet ben, för jag ska till solberg, och en smutsig jacka med motorolja på :)

något flummit inlägg känner jag men gonatt.

Och cattiz, fredagens inlägg var nykter, jag lovar, på både heder och samvete (som jag inte har) :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag tror deeeej iiiinnnttttteee

2009-03-12 @ 21:30:46
Postat av: Anna!

Haha det är faktiskt sant! :P och det var inte så himla hemskt heller.

Har dock bara gjort det en gång än men tror nog fan att jag ska hoppa upp på cyckelfan idag igen :P

2009-03-13 @ 08:34:11
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0