Holy banana...

Har varit en helt fantasktisk helg med wuuuunderbart folk. skriver mer när jag lagt upp bilderna från gårdagen.


Å till en annan sak, det sägs ju att man ska idrotta för hälsans skull, men de vette fan, bror kom hem från cupen söderöver vilket fick mig att inse varför alla vill åka på cup, INKLUSIVE föräldrar, man lämnar sina stackars hälsosamma barn på en gammal rutten skola första helgen på lovet, medans man själv bor på hotell äter och dricker hela helgen medan ens stackars barn ska äta gräddstuvad pyttipanna frusna våfflor som serverades av en tant som snarare skulle passat i lumpen och inte i dessa samanhang,
sen att tränarn superskallen av sig och försvinner och återkommer först dagen efter när matchen börjat, det är ju en helt annan sak, men mamma påstår att hon lärt sig något nytt , nya snapsvisor.En annan fin fin idé,en naken kalender för lagets räkning. Eh, nja, jag tror mina älskade föräldar tyckte denna helg var fantastisk.Eller att panta ihop alla ölburkar och dylikt till en ny cafeteria, Dom är inte kloka. Punkt.

Min mors nya favorit sång...

Åsså kommer det en geting,genom luften som ett reaplan
Åsså far den in i munnen, strax under rödakran,
Sen så far den ner i magen, med ett
jätte plask
jätte plask
jätte plask
Åsså blir man lite dragen,
men pigg och rask
pigg och rask
pigg och rask


Nja, jag håller mig på hemmaplan i fortsättningen, min mening är att dom är smått tragiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0