lesssssssssss

Jag har en plan, en fin fint rolig plan om jag får säga det själv.


Jag är less , nå så in i helvette less på alla sk fjortis jävlar som hela tiden påstår att de finns där för en, men inte fan finns  en enda jävel när man behöver det, nej då håller man sig så långt borta man bara kan, fnissar och töntar sig och sen söker stöd och medhåll från mig. Nej, jag är lärt mig nu vilka som verkligen finns, som verkligen står vid min sida dag och natt.


Jag finns för dom som finns för mig, ni andra kan dra åt helvette !


Kommentarer
Postat av: andrea

"Jag finns för dom som finns för mig, ni andra kan dra åt helvette ! " så där känner jag med typ. haft en jobbig dag idag eller äre bara allmänt?

2009-03-31 @ 15:09:52
Postat av: Johanna

njaa, de är nog mest allmänt, men tills slut så blir de en stor hög av skit, vilket gör att jag får ett bryt, :P less på hur vissa beter sig, :S

2009-04-01 @ 22:03:36
Postat av: Cattiz

De är väl sådär de ska va, dom som finns för mig finns jag också för, det är onödigt att bara ge och ge men inte få!

2009-04-02 @ 10:37:16
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: maria

uppdateeeeeraaaa

2009-04-15 @ 07:11:09
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0