Jag mår bra.

Jag håller på att intala mig själv att jag mår bra, och det går inte, både mage och huvud säger ifrån! Haha inte konstigt alls om jag ska tänka efter lite,åkte raggarbil i flera hundra mil på sista sen så satt vi på max och drack saft länge, länge, sen så igår så städa jag Cattiz ford hel ren.
sen kom hennes bror med barn och hennes pappa upp, dom kom och fikade hos mig, sen drog vi ut på solänget och fixade hästarna, sen åt vi på matkompaniet vilket var lovelyyyy!

Sen for vi hem TANKADE som satan , hämtade Patrik  -.-' Jens och Markus, tankade i mera mera, sen gled vi runt halva natten och headbangade med Maddes pappa till Teddybjörnen Fredriksson, stod på parkeringen nere i hamn och åt chicken nuggets, sen så lekte jag modig, gick och frågade en man med kjol om det inte var lite kallt och om han ville låna strumpbyxor, han asgarvade och de var kul. sen stal vi blommor på max och sen minns jag att jag lekte med Cattiz brödrost sen är det svart.


Cattiz ulovade en 3 dagars, men jag ska ju till LONDON tomorrow (lägger in engelska så ni ska fattar att jag kan ) så jag hoppar över tankningen och bara glider runt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0