LOVE IS MY DRUG IT´S MY HEROINE, STAY WITH ME HONEY, STAY WITH ME HONEY, STAY WITH ME

om morgondagen inte kommer, jag vill att du ska veta
jag har redan slutat att söka och leta
det här är första sidan på ett oändligt kapitel
ditt namn och mitt brevid varann med ett hjärta i mitten

Dagarna har gått och jag känner bara starkare
kan du inte se att mitt liv har blivit lättare
kan du inte känna att kroppen känner lycka
för dig så styr jag världen, låter ingen annan tycka
illa om dig för du får mig varm och inombords
känner jag att du känner kärlek till min tro

Om morgondagen inte gryr, om solen inte stiger
det är för dig jag lever och jag skänker hela livet
, jag älskar dig

Tack för att du får mig att bli glad, du får mig att må bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0