Vars är Anna ?

Hm Anna sov ju här i natt, eller drömde jag? iaf va hon borta när jag vaknade ! utan ett spår, mystisk, äh skitsamma, jag hittar henne nog.


Jag har tråkigt , så därför gör jag nån nerrrdig grej maria hade ;)


Man ska ta upp sin mobil, bläddra igenom inkorgen med sms tills du kommer till det tionde, de skriver du som svar på första frågan, sen räknar du till tio igen osv osv.

Här är mina sms:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

men nu tror jag inte att du är riktigt nykter för jag förstår inte vad du menar med hej lär het alpe jag är klä :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

btw du är skyldig mig 100 spänn

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

okej, jag tog mig en billig vinare ;)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
är vid coop !

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
nej fan.. låter mums

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
haha är den äcklig eller? :P

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
de sitt int helt fel ;)

8. Vad vill du höra mest av allt?

Hon smutsar ner ditt ord!:S

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

lessen hinner inte, bildläraren var inte fucking nöjd.

10. Din mest romantiska replik?

Vad gör du på coop?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
oh :D


Kommentarer
Postat av: Anna!

Haha jo men jag hade ju inte mage att väcka dig när jag åkte hem:P men då fick du ju leta lite istället:P

2009-05-25 @ 18:33:36
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0