Anna

Idag är det 9 månader sedan Acke lämnade oss, det är tungt och därmed går alla mina tankar till dig Anna, min vän, vår vän, du ska veta att jag/vi finns för dig, alltid. Trots att vi alla har våra sidor och tjurar bråkar och surar ibland så vill jag att du ska veta att jag tycker du är grym, fett grym, du är en som står för alla dina beslut och det beundrar jag,ibland skulle jag vilja vara lite mer som dig, typ som i lördags, bara ringa upp purko och fråga om vi fick åka, det skulle jag aldrig våga,men det gör du.

Sådana saker gör att du gång på gång växer i mina ögon.

Och att än en gång lämna bort ditt liv, då Acke, och nu Peggan, det är oerhört starkt utav dig, att kunna fatta sådana beslut det är starkt gjort, du ser till deras bästa hela tiden.


Anna, jag, eller snarare vi, för jag tror att det är fler än jag som känner så, du är bäst, jag är glad att ha dig som vän, glöm inte att vi älskar dig. ♥



Acke, vi saknar dig , ta hand om Peggan nu.

Kommentarer
Postat av: Felicia

oj, har det gått så länge? :(<3<3 Lille acke <3

2009-11-16 @ 22:29:22
Postat av: Anna!

Naaw... det är så att gråten pressar ytterligare när man läser detta! Det har varit en riktigt tung dag idag men att läsa detta värmer verkligen!

Sen känner jag mig faktiskt inte speciellt stark, jag har bara på något vis accepterat, eller kanske resignerat är det rätta ordet. Det står över min makt att bestämma. Jag kan bara göra det så "bekvämt" som möjligt för henne tills dagen hon inte har ont längre.



Tack för ditt stöd!

2009-11-16 @ 22:40:27
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0