Pretty cool.

Jag är sjuk, igen -.-

Skola idag trots feber och att jag ständigt blödde näsblod i typ 4 timmar, eller som en del kallar det, näsmens, aja less va jag.

Sen drog jag ner på stan OCH SATT UTANFÖR ÅHLENS OCH NÖTTE PÅ HÄCKEN OCH LEKTE COOL, sen åkte jag hem, då ringde Vic å sen for vi på hockeyn, nu har jag ändå mer feber, undrar om det är bacon sjukan....



Cattiz , jag hoppas du minns hur jag ser ut när vi ses om 967465348969 år eftersom vi typ inte komma ses i helgen för att ni ska leka gammtanter och gå på pubbajs på solänget ! ;O <3


Kommentarer
Postat av: CattizStattin

Din mupp, imorgon åker jag upp till övik och stannar till Måndag eftermiddag någon gång. Du får setill å ha tid med mig då!!! <3

2009-12-19 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0