Still going strong

Fy fan vad lätt jag känner mig idag. Allt jag velat säga är sagt.


Och allt från nu och bakåt har hänt, det kan jag inte bara radera, men det är borta, och allt från nu och frammåt är ett nytt kapitel med oskrivna blad, från och med nu ska jag inte ägna tid åt att deppa, jag ska vara glad, ta varje dag som den kommer och LEVA!


Allt känns så lätt,så lätt, det känns som om jag behövde den här kraschen för att kunna resa mig igen.

Tack alla, nu får ni leva med duracellkaninen johanna ett tag, men jag har saknat mig själv så otroligt mycket, all glädje jag inte haft är tillbaka, och den måste ut ut ut!



puss hej


måste säga att de var lite idag som livade upp mitt liv lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0