usch

 

 

Just nu går det mesta skit, men jag försöker ändå, jag ska klara mig. allt går bara man vill. Mest av allt skulle jag behöva få åka bort ensam och bara vara, få lysssna lite på mig själv och bara få tänka , utan folk som rycker o sliter i mig jämt. Jag tror jag ska ta mig en promenad upp till stugan på fredag och vara där ett tag, skulle kanske vara uppiggande ?     




  Den dag jag vet vars vi står. den dagen ska jag skratta mig lycklig, just nu är allt mer förvirrande än någonsin, ta mig härifrån och gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: cattizstattin

Kämpa på vännen! Du vet vart jag finns<3

2009-09-08 @ 23:39:07
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0